رژیم جنرال موتورز چگونه عمل می کند؟

 

General Motors diet


رژیم جنرال موتورز یک برنامه غذایی هفت روزه برای کاهش وزن سریع است که با کمک آن می توانید وزن خود را به آسانی کم کنید. در واقع در ابتدا این رژیم توسط کارکنان جنرال موتور امتحان شد. کارمندان توانسته بودند در مدت یک هفته ۷ کیلو وزن اضافه خود را از دست بدهند. به همین دلیل این رژیم به عنوان یک راه میانبر برای کاهش وزن معروف شد.

آیا  رژیم جنرال موتورز واقعا موثر است؟

طرفداران این رژیم می گویند از آنجایی که در این رژیم دریافت کالری بسیار پایین است بنابراین به راحتی می توان وزن کم کرد. با این حال مخالفان این رژیم می گویند این تنها یک ادعای اغراق آمیز است و هنوز هیچ شواهدی مبنی بر درستی آن بدست نیامده است.

رژیم جنرال موتورز برای یک هفته

در این رژیم با رعایت موارد زیر می توانید شاهد کاهش وزن خود باشید. همچنین در این رژیم متابولیسم بدن افزایش می یابد و بدن شروع به چربی سوزی می کند.

در روز اول

قبل از صبحانه یک لیوان آب بنوشید سپس به عنوان صبحانه یک عدد سیب متوسط + چند عدد توت مصرف کنید. بهتر است صبحانه خود را در ساعت ۸ صبح صرف کنید. برای میان وعده از نصف فنجان طالبی استفاده کنید. برای نهار یک فنجان هندوانه میل کنید. بین نهار و شام یک پرتقال بخورید. برای شام یک فنجان طالبی و توت مصرف کنید. دو ساعت قبل از خواب نصف فنجان هندوانه بخورید. همچنین در طول روز تا هنگام خواب ۸ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید.

در روز دوم رژیم جنرال موتورز

برای صبحانه یک سیب زمینی کوچک آب پز کنید و با کمی نمک و فلفل آنرا طعم دار کنید.

همچنین قبل از خوردن هر وعده یا میان وعده غذایی یک لیوان آب بنوشید. بعد از دوساعت یک خیار میل کنید. برای نهار از یک فنجان کاهو، فلفل دلمه ای و اسفناج استفاده کنید. بعد از سه ساعت برای میان وعده نصف فنجان هویج به علاوه یک لیموترش صرف کنید. برای شام یک فنجان کلم بروکلی بلانچ شد و لوبیا سبز استفاده کنید. دوساعت قبل از خواب یک عدد خیار بخورید. همچنین قبل از خوردن هر وعده یا میان وعده غذایی یک لیوان آب بنوشید.

در روز سوم رژیم جنرال موتورز

میوه و سبزیجات استفاده کنید و ۸ الی ۱۲ لیوان آب بنوشید. برای صبحانه نصف لیوان طالبی صرف کنید. بعد از دو الی دو نیم ساعت یک فنجان آناناس یا گلابی صرف کنید. برای نهار یک فنجان سالاد خیار، هویج و کاهو صرف کنید. برای میان وعده بعد از سه الی سه و نیم ساعت یک پرتقال و نصف فنجان طالبی صرف کنید. برای شام از یک فنجان سالاد که شامل کلم بروکلی آب پز و چغندر و اسفنجاج است استفاده کنید.

در روز چهارم

برای صبحانه دو عدد موز و یک لیوان شیر صرف کنید. میان وعده از یک موز و یک لیوان میلک شیک استفاده کنید. برای ناهاردو عدد موز و یک لیوان شیر بعلاوه یک قاشق پودر کاکائو استفاده کنید. میان وعده دو عدد موز میل کنید. برای شام یک لیوان شیر بنوشید. دو ساعت قبل از خواب یک لیوان شیر بنوشید. همچنین در روز چهارم می توانید یک کاسه سوپ سبزیجات رقیق مصرف کنید. نوشیدن آب بین ۸ تا ۱۲ لیوان فراموش نشود.

در روز پنجم رژیم جنرال موتورز

برای صبحانه سه عدد گوجه فرنگی و نصف فنجان جوانه صرف کنید. میان وعده یک سیب بخورید. ناهار نصف فنجان برنج قهوه ای یا نصف سینه مرغ استفاده کنید. میان وعده دو عدد گوجه فرنگی. شام یک فنجان برنج قهوه ای یک عدد گوجه فرنگی بعلاوه نصف فنجان سبزیجات تفت داده شده صرف کنید. در این روز مصرف آب را دو لیوان اضافه کنید تا اسید اوریک اضافی از بدن شما خارج شود.

در روز ششم رژیم جنرال موتورز

صبحانه یک لیوان آب هویج و نصف فنجان حبوبات آب پز صرف کنید. میان وعده یک فنجان سبزیجات آب پز میل کنید. برای نهار نصف فنجان برنج قهوه ای یا مرغ یا ماهی به همراه سبزیجات خام و پخته استفاده کنید. میان وعده یک فنجان برش خیار بخورید. شام نصف فنجان برنج قهوه ای نصف فنجان سبزیجات بعلاوه مرغ میل کنید.

در روز هفتم رژیم جنرال موتورز

صبحانه یک لیوان آب پرتقال بنوشید. میان وعده یک فنجان سالا میوه بخورید. ناهار نصف فنجان برنج قهوه ای و نصف فنجان سبزیجات تفت داده شده میل کنید. میان وعده یک فنجان هندوانه بعلاوه چند عدد توت صرف کنید. شام یک فنجان سوپ بخورید. بعد از هفت روز حالا بدن شما سم زدایی شده و می توانید از کاهش وزن و افزایش سلامتی خود لذت ببرید.

منبع: sira.fit

Comments

Popular posts from this blog

چه غذای رژیمی با کدو می توان درست کرد؟

طرفدران رژیم ارتشی سه روزه چه می گویند؟

فواید رژیم کم چربی چیست؟